SYGNITY BUSINESS SOLUTIONS

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

baner wdrozenia

 

Agencja Ochrony Szabel sp. z o.o.

 

z Koszalina to ponad 1000 pracowników w 10 oddziałach na terenie Polski, z flotą ponad 70 pojazdów służbowych. Kontroluje ona trzy inne firmy, tworzące Grupę Szabel, projektujące i kompleksowo wdrażające systemowe rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa osób i mienia. Portfolio klientów liczy ponad 7000 pozycji. W całej Grupie zostały wdrożone moduły Max Finanse, Max Logistyka i Max Personel. Dzięki temu znacząco usprawniono kontrolę efektywności procesów biznesowych, zautomatyzowano obieg dokumentów oraz przyśpieszono wykonywanie analiz finansowych, co w efekcie poprawiło jakość i pewność zarządzania całą firmą. Zaimplementowane moduły pozwalają na dokładne i precyzyjne zarządzanie czasem pracy pracowników. Efektem jest wzrost sprawności działania firmy i lepsze wykorzystanie czasu pracy całego zespołu pracowników.
 
Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka
 
jest organizacją o zupełnie innej specyfice, a mimo to system Quatra Max także spełnił swoje zadanie. Federacja to dobrowolne zrzeszenie 20 różnych związków. Jako jedyna ma prawo prowadzić księgi bydła mlecznego i oceniać wartość użytkową krów ras mlecznych. Cała dokumentacja musi być prowadzona zgodnie z wymogami prawa polskiego i unijnego. Ponad 160 użytkowników systemu Quatra Max korzysta z modułów Max Finanse, Max Logistyka i Max Personel. Zostały one wdrożone we wszystkich jednostkach organizacyjnych Federacji, ale z centralnym przetwarzaniem danych na głównym serwerze. Wiele kartotek systemu jest wspólnych w ramach całej Federacji, ale dzięki elastycznemu modułowi nadawania uprawnień użytkownikom, nie zaburza to pracy jednostek składowych. Naczelną zasadą jest jednokrotne wprowadzanie danych. Do cech wyróżniających to wdrożenie należy obsługa specyficznych procesów tworzenia oraz obsługi zakupów, akceptacji wniosków zakupowych z uwzględnieniem planów budżetowych i rozliczanie zakupów w powiązaniu z zapotrzebowaniami.
 
Koleje Wielkopolskie sp. z o.o.
 
to regionalny przewoźnik dysponujący taborem do przewozu osób i towarów. Struktura organizacyjna i specyficzne procesy są całkowicie odmienne od dwóch poprzednich organizacji. W ocenie pracowników wdrożenie Quatra Max wyraźnie poprawiło wydajność pracy za sprawą wyeliminowania powielania wykonywanej pracy przy wprowadzaniu danych do systemu. Wdrożenie systemu zapewniło dowolność w uzyskiwaniu informacji zarządczych oraz różnego typu analiz i zestawień. Do bezcennych usprawnień należy także automatyzacja wielu procesów finansowych i kadrowo-płacowych za sprawą funkcji zdarzeniowych, terminarza operacji i specjalnych generatorów. Uproszczeniu uległy również procesy związane z inwentaryzacją środków trwałych, która bazuje na technologiach mobilnych.
 
stopka
Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

sygnitybaner 1

QM www 1       Quatra Max to narzędzie ułatwiające efektywne zarządzanie przedsiębiorstwem również o rozproszonej strukturze. Zapewnia kompleksowe wsparcie we wszystkich procesach biznesowych. System ułatwia zarządzenie firmą na szczeblach: operacyjnym, kierowniczym oraz strategicznym, jednocześnie pozwalając na sprawną komunikację i przepływ danych za pośrednictwem internetu pomiędzy partnerami biznesowymi. Elastyczność systemu pozwala na pełne dostosowanie funkcjonalności do specyfiki przedsiębiorstwa, co w konsekwencji stanowi o prawdziwym wsparciu systemu w prowadzeniu biznesu Klienta. 

Quatra Max zapewnia maksymalne wsparcie firmy:

  • wnikliwa analiza wymagań Klienta
  • wspólna koncepcja rozwiązanie
  • produkt sprawdzony w wielu branżach
  • nowoczesna technologia gwarantuje niezawodność działania i bezpieczeństwo
  • nieograniczone możliwości rozbudowy produktu o dedykowane obszary i funkcjonalności
  • elastyczność przy koniecznych integracjach
  • swoboda dostępu do funkcjonalności (internet, SaaS)
  • efektywna obsługa rozproszoną strukturą firmy i grupy kapitałowej

 

 




 

 
Quatra Max z powodzeniem działa w wielu branżach – różnego typu sprzedaży i dystrybucji, zarządzaniu rozproszonymi organizacjami usługowymi, transporcie kolejowym i lotniczym oraz w sektorze publicznym.

 



Korzyści z wyboru systemu Quatra Max:

ikona konkurencyjnosc       ikona efektywnosc 2

Zwiększenie konkurencyjności firmy

  • Planowanie strategii biznesowej
  • Modelowanie indywidualnych procesów
  • Szybsze reagowanie na potrzeby rynku
     

Poprawa efektywności pracy

  • Intuicyjna obsługa
  • Definiowanie profili użytkowników
  • Integracja z urządzeniami peryferyjnymi 
ikona efektywnosc       ikona elastycznosc

Zwiększenie efektywności zarządzania

  • Ujednolicenie procedur
  • Zarządzanie rozproszoną strukturą
  • Skalowalność rozwiązań
     

Elastyczny model wykorzystania systemu

  • System na zasobach Klienta lub Data Center
  • Zarządzanie po stronie Klienta lub dostawcy
  • Licencje systemu w modelu usługowym

ikona jakosc

      ikona bezpieczenstwo

Podniesienie jakości obsługi Klientów

  • Indywidualna obsługa procesów
  • Dostęp do funkcji przez internet
  • Optymalizacja czasu realizacji zapytań
     

Bezpieczeństwo

  • Pełna kontrola dostępu do danych
  • Spójny system uprawnień
  • Trójwarstwowa architektura aplikacji
stopka
Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

baner finanse


Quatra Max Finanse wspomaga i automatyzuje pracę działu finansowo-księgowego, uwzględniając regulacje zawarte w Ustawie o rachunkowości, Ustawie o podatku VAT oraz o ustawach pokrewnych. Jest kompletnym zbiorem funkcji niezbędnych do sprawnego zarządzania finansową sferą organizacji. System umożliwia między innymi prowadzenie ewidencji zmian powstałych w majątku i kapitałach przedsiębiorstwa, prowadzenie ewidencji procesów wytwórczych oraz ustalanie kosztów wytwarzanych produktów i oferowanych usług, a także ustalanie wyników działalności gospodarczej przedsiębiorstwa w formie bilansu oraz rachunku zysków i strat.
 
Najważniejsze obszary funkcjonalne Quatra Max Finanse to:

tabela finanse

stopka
Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
grafika 2  

w pełni zintegrowane ze sobą różne obszary funkcjonalne:







pozwala na prowadzenie pełnej księgowości, umożliwia analizę i ocenę kondycji organizacji, a także tworzenie i realizację planów finansowych



usprawnia zarządzanie
przepływem zasobów materiałowych i majątku trwałego oraz procesy związane z logistyką, sprzedażą i zaopatrzeniem


usprawnia procesy zarządzania personelem uwzględniając uwarunkowania prawne i strategię organizacji


umożliwia zarządzanie kompetencjami i rozwojem pracowników oraz udostępnia internetowy portal przeznaczony dla pracowników




funkcjonalności tworzone na indywidualne potrzeby Klientów


stopka
Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

baner logistyka

 

Quatra Max Logistyka pozwala na kompleksową obsługę odległych punktów sprzedaży i magazynów firmy oraz umożliwia szerszą kooperację między partnerami biznesowymi. Możliwy jest zdalny dostęp jednostek zewnętrznych do informacji wewnątrz przedsiębiorstwa. Tym samym wszystkie działy firmy, a także Kontrahenci i Klienci mogą uzyskać niezbędne informacje w każdej chwili i z dowolnego miejsca. System usprawnia także przepływ kluczowych dokumentów.
 
Najważniejsze obszary funkcjonalne Quatra Max Logistyka to:

 
tabela logistyka

stopka