|
|
|
|
ROZWIĄZANIA BRANŻOWE ANEGIS
|
|
|
|
|
|
|
|
ERP DLA FIRM HANDLU DETALICZNEGO
Zapewniaj klientom jednolitą obsługę podczas zakupów. Microsoft Dynamics 365 to kompletny system zarządzania handlem detalicznym dla przedsiębiorstw. Moda, artykuły spożywcze czy towary szybko zbywalne — niezależnie od obszaru handlu detalicznego wszystkie firmy codziennie napotykają wyzwania o charakterze operacyjnym.
|
|
|
Jedno jest pewne — obecnie klienci z sektora detalicznego kupują produkty i szukają ich w zupełnie inny sposób niż kiedyś. Klienci jednocześnie korzystają z sieci społecznościowych, sklepów online i stacjonarnych, a we wszystkich tych miejscach oczekują jednolitego, zintegrowanego i spójnego sposobu obsługi. Jeśli sprzedawca detaliczny chce utrzymać swoją pozycję i konkurować z innymi, nie może tylko zdigitalizować procesów papierowych i połączyć ze sobą zupełnie odmiennych rozwiązań cyfrowych i fizycznych. Sprzedawcy detaliczni muszą opracować nową koncepcję obsługi klientów i procesów biznesowych.
|
|
|
Zamiast utrzymywać stare, osobne systemy dla każdego kanału detalicznego, warto zacząć korzystać z usługi Dynamics 365 for Operations (wcześniej znanej pod nazwą Microsoft Dynamics AX), która stanowi ujednolicone rozwiązanie obejmujące wszystkie kanały. Wdrożenie zintegrowanego systemu umożliwia rozwinięcie praktyk biznesowych w celu reagowania na błyskawiczne zmiany, a także wymierne zwiększanie ruchu, wskaźników konwersji, wartości koszyka, skuteczności promocji, zadowolenia klientów i zysków. |
|
|
|
|
|
UŁATWIAJ PRACOWNIKOM WYKONYWANIE ZADAŃ I PRZYCIĄGAJ KLIENTÓW
|
|
|
Ułatwiaj pracownikom wykonywanie zadań dzięki rozwiązaniom zoptymalizowanym pod kątem pełnionej roli, które umożliwiają im zapewnianie doskonałej obsługi i łatwą współpracę. Dostarczanie odpowiednich informacji osobom na wszystkich stanowiskach pomaga zwiększyć zaangażowanie pracowników i pozwala im na spersonalizowaną obsługę klienta. |
|
Stawiaj klientów na pierwszym miejscu dzięki technologii podnoszącej poziom osobistego zaangażowania. Microsoft Dynamics 365 zawiera rozwiązania umożliwiające zbieranie i analizę informacji o zachowaniach klientów, a także reagowanie za pomocą ofert i działań, które są ciekawe, właściwe i mają osobisty charakter. Precyzyjnie przewiduj zapotrzebowanie dzięki modelom uczenia maszynowego i maksymalizuj zaangażowanie klientów na podstawie informacji pozwalających na podejmowanie działań. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ZMIENIAJ SWOJE PRODUKTY
|
|
|
Znajdź nowe sposoby na zapewnienie klientom tego, co naprawdę sobie cenią. Zarządzaj pomysłami, dostosowując je do strategicznych priorytetów, aby szybko i skutecznie wprowadzać na rynek nowe i innowacyjne produkty i usługi. |
|
Ujednolicona platforma Dynamics 365 pomaga upowszechniać kulturę innowacji poprzez ułatwianie ludziom kontaktów, udostępniania informacji i współpracy ponad granicami organizacyjnymi i geograficznymi.
Wbudowana usługa Power BI zapewnia informacje niezbędne w handlu detalicznym. Dane dotyczące transakcji, łańcucha dostaw, zachowań zakupowych, trendów i sprzedaży w wielu kanałach są zawsze dostępne i aktualne. Korzystaj z metod i kanałów cyfrowych, aby aktywnie słuchać, uczyć się i angażować w celu optymalizacji dostawy nowych produktów i usług.
|
|
|
|
|
|
|
Więcej o ANEGIS na https://ax-dynamics.com > |
|