SIMPLE

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
SIMPLE

simple baner boczny1

                   


PONAD 3 500 FIRM I INSTYTUCJI KORZYSTA Z OPROGRAMOWANIA SIMPLE S.A.

Jesteśmy warszawską spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych i jednym z najczęściej wybieranych partnerów biznesowych w zakresie wdrożeń systemów klasy ERP, HCM, CRM, BI oraz WorkFlow.

Jesteśmy jedną z niewielu firmy z branży IT z tak rozbudowaną ofertą produktową. Nasze bogate portfolio innowacyjnych systemów informatycznych, kompleksowo wspomagających zarządzanie, powstało na bazie ponad 25 letniego doświadczenia i liczbie ponad 3 500 zrealizowanych projektów wdrożeniowych.

Niezależnie od tego czy szukają Państwo sprawdzonego rozwiązania do:
  • Zarządzania Personelem,
  • Kontroli Finansów,
  • Optymalizacji Produkcji,
  • Zwiększenia Efektywności Sprzedaży,
  • Budżetowania czy Rozliczania Projektów
w naszej ofercie znajdą Państwo właśnie te dla siebie.

Świadczymy również usługi związane z tworzeniem na zlecenie dedykowanego oprogramowania.
 

SZUKASZ DOFINANSOWANIA NA SYSTEM?

Zapewniamy Państwu dostęp do informacji na temat bieżących źródeł finansowania inwestycji w IT oraz wsparcie w procesie ich pozyskania.

Dotacje, leasing, kredyt technologiczny to różnorodne formy wsparcia beneficjentów, mających na celu wdrażanie elektronicznego biznesu typu B2B. Wspólnie rozważamy korzyści, możliwości oraz wady poszczególnych form wsparcia finansowego i wybieramy tą najlepszą.

Warto podkreślić iż inwestycje w IT to dobry sposób na wprowadzenie firmy na drogę innowacji i zwiększania zysków. Przyczyniają się one do obniżania kosztów prowadzonej działalności gospodarczej oraz wzrostu atrakcyjności firmy na rynku.
simpleo1 simpleo2 simpleo3 simpleo4 simpleo5


ZYSKAJ Z SIMPLE

  • Wspieranie realizacji strategicznych celów firmy (zwiększenie sprzedaży, poprawa jakości obsługi klientów, redukcja zapasów magazynowych, redukcja kosztów),
  • Usprawnienie funkcjonowania przedsiębiorstwa poprzez uporządkowanie procesów zachodzących w firmie,
  • Bieżąca kontrola kosztów i innych parametrów działalności firmy poprzez dostęp do danych analitycznych i budżetowanie,
  • Usprawnienie podejmowania właściwych decyzji gospodarczych dzięki możliwości uzyskania analitycznej i syntetycznej prezentacji dowolnych danych strategicznych w formie wieloprzekrojowych zestawień z wykorzystaniem portalu kontrolingowego,
  • Wsparcie menedżerów w procesie budżetowania i analizy budżetów firmy z możliwością budowania budżetów odgórnych i oddolnych, Bieżąca kontrola kosztów umożliwiająca ich obniżenie i racjonalizację poprzez szybki dostęp do bieżących danych kosztowych,
  • Monitoring należności - skrócenie cyklu uzyskiwania należności od kontrahentów poprzez możliwość bieżącego monitorowania stanu rozliczeń i zautomatyzowanie czynność związanych z rozbudowaną windykacją należności,
  • Wzrost skuteczności sprzedaży przez zwiększenie i uporządkowanie wiedzy o potrzebach klientów oraz usprawnienie dostępu handlowców do tego typu informacji,
  • Zmniejszenie kosztów utrzymania stanów magazynowych poprzez przekazywanie precyzyjnych i aktualnych informacji o stanach magazynowych, planowanym zapotrzebowaniu i zamówieniach od klientów pozwalające w efekcie obniżyć poziom zapasów,
  • Usprawnienie procesów zarządzania kadrami,
  • Usprawnienie obiegu informacji i dokumentów wewnątrz firmy dzięki udoskonaleniu rejestracji zdarzeń gospodarczych w systemie informatycznym i wbudowanym mechanizmom obiegu dokumentów,
    • Zwiększenie efektywności pracowników (użytkowników systemu) poprzez poprawę ich organizacji pracy, oszczędność czasu koniecznego do generowania dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych (ZUS, US, itp.),
  • Usprawnienie komunikacji pomiędzy firmą a jej pracownikami.
        simple baner boczny dolny1
 
ZAMÓW DARMOWĄ PREZENTACJĘ

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
simple baner2

simpleb1
simpleb2
simpleb3
simpleb4p
    


OPTYMALIZACJA PRODUKCJI z SIMPLE.PROD

Do niedawna firmy produkcyjne nie interesowało wsparcie w tym obszarze przez rozwiązania informatyczne. Planowanie produkcji, rozliczanie oraz kontrola odbywała się w zeszycie oraz poprzez bieżącą kontrolę Szefa Produkcji czy też Mistrza. Ten model działania firm w Polsce pomału przemija, Managerowie zdali sobie sprawę, że sam zakup nowoczesnych urządzeń, linii technologicznych nie wystarczy – potrzeba czegoś więcej, czyli zmiany sposobu działania na produkcji w celu zwiększenia produktywności, a przede wszystkim po to aby móc skutecznie realizować zamówienia klientów i zwiększać przewagę na tym trudnym rynku.

SIMPLE S.A. od ponad 30 lat realizuje wdrożenia systemów informatycznych w branży produkcyjnej. W chwili obecnej ponad 600 firm z tego sektora usprawnia procesy biznesowe za pomocą oprogramowania SIMPLE. Rozwijamy produkt SIMPLE.PROD słuchając potrzeb klientów, analizując światowe trendy i najnowsze rozwiązania. Nasi klienci są również autorami rozwoju rozwiązania co czyni je unikalnym i skutecznym ponieważ jest dopasowane do specyfiki rynku polskiego.
 

WSPARCIE CAŁEGO CYKLU PROCESU PRODUKCYJNEGO

Rynek się zmienia, do niedawna portfel zamówień od klientów zapewniał zaplanowanie produkcji na kilka tygodni do przodu, cechowały je długie powtarzalne serie. Dziś sytuacja zmienia się dynamicznie, coraz mniej jest produkcji na magazyn, coraz więcej zamówień zamienia się w krótkie zlecenia produkcyjne, krótkie serie, co powoduje coraz większe trudności w planowaniu produkcji oraz tworzeniu efektywnego harmonogramu, który może zmieniać się nawet codziennie.

Zmiana ta wymusza na osobach zarządzających poszukania odpowiedzi na następujące pytania:
  • jak dynamicznie zarządzać harmonogramem produkcji?
  • jak badać efektywność wykorzystania maszyn, stanowisk pracy?
  • w jaki sposób optymalizować procesy produkcyjne aby skuteczniej wykorzystywać możliwości produkcyjne firmy?
  • jak posiąść wiedzę na temat realizacji zleceń w czasie rzeczywistym?
  • jak realizować cykl produkcyjny aby zwiększyć rentowność zleceń ?
Lista pytań, które stawia przed sobą Manager w każdej firmie produkcyjnej, rośnie z dnia na dzień, SIMPLE przy współpracy z wybranymi Klientami stworzyło produkt, który zapewnia wsparcie podczas całego cyklu procesu produkcyjnego zgodnie z cyklem Deminga.
simple optymalizacja prod


MULTIMEDIA - ZOBACZ MOŻLIWOŚCI SYSTEMU


erp uszczelnij produkcje 5 miejsc   erp raportowanie i planowanie ERP QLIK   erp optymalizacja zlecen prod ERP QLIK MES   erp karta charakteruystyki POLLENA AROMA   erp produkcja on line
                 
erp planowanie prod ASPI   erp utrzymanie ruchu   qlik sprawozdawczosc produkcyjnadla   qlik sprzedaz z FAMAS   erp prezentacja multimedialna
                 
                 

CO NAS WYRÓŻNIA!

Komplementarny system SIMPLE.PROD składa się z następujących elementów:
  • SIMPLE.MES, ten element rozwiązania odpowiada przekazywanie danych w czasie rzeczywistym o postępie prac nad zleceniem do systemu SIMPLE.APS. Dane te są zbierane z maszyn oraz stanowisk operatorskich. Pozwala na zaplanowanie przeglądów maszyn i urządzeń, rejestracje przestojów planowanych oraz nie planowanych. Moduł ten wspiera również kontrolę jakości.
  • SIMPLE.APS odpowiada za tworzenie harmonogramu produkcji w czasie rzeczywistym, na podstawie informacji z modułu MES oraz ERP automatycznie aktualizuje harmonogram w przypadku zmiany parametrów zlecenia, technologii czy też zmianę typu maszyny na której będzie realizowane zlecenie.
  • SIMPLE.PROD skutecznie planuje zapotrzebowanie potrzeb materiałowych posiadając informację w czasie rzeczywistym o realizacji zleceń oraz opierając się na rzeczywistym harmonogramie produkcji. Skutecznie prowadzi procesy handlowe, technologiczne oraz posiada wbudowane modele rozliczenia kosztów produkcji. System pozwala na kontrolę marży na zleceniu, rejestrację zdarzeń produkcyjnych z wykorzystaniem kodów kreskowych. Platforma SIMPLE.PROD wyposażona jest w nowoczesne aplikacje umożliwiające klientom składanie zamówień online, monitorowanie stanów magazynowych, planów produkcyjnych itp.

Całość rozwiązania skutecznie wspiera Managerów w poszukiwaniu lepszej wydajności na produkcji przy jednoczesnym zmniejszeniu kosztów produkcji oraz efektywniejszym wykorzystaniu kapitału firmy. Firma SIMPLE nieustannie rozwija swój produkt przy współudziale Managerów z polskich firm produkcyjnych oraz specjalistów z Lean Management.

 

          simple baner boczny dolny1
baner dolny prod
Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
simple baner2

simpleb1
simpleb2
simpleb3
simpleb4hcm
 
       


ZARZĄDZANIE TWARDYMI I MIĘKKIMI PROCESAMI HR

Rozwiązanie SIMPLE to nowoczesne narzędzie wspomagające pracę działu HR oraz kadrowo-płacowego, a także kierowników produkcji czy dyrektorów sprzedaży.

Obszar funkcjonalny PERSONEL przeznaczony jest do wspierania procesów zarządzania zasobami ludzkimi, zapewniając realizację wszystkich zadań związanych z obsługą personalną oraz płacową. Jest także narzędziem dostarczającym kadrze zarządzającej informacji, pozwalających w wygodny sposób analizować dane o pracownikach. Spełnia wszystkie wymogi prawne dotyczące zatrudnienia w Polsce.

SIMPLE zapewnia również komplementarne rozwiązanie umożliwiające tworzenie harmonogramów czasu pracy oraz rozliczanie przepracowanych godzin. Kierownicy zespołów odpowiedzialni za przygotowanie właściwej obsady, która pozwoli na sprawne realizowanie zleceń produkcyjnych, mogą za pomocą systemu SIMPLE w prosty sposób, dobierać zespół według wiedzy i doświadczenia. Komunikacja z systemem kadrowym, gdzie znajdują się dane o nieobecnościach, pozwala na bieżąco zarządzać zespołem oraz podejmować działania, które zapewnią ciągłość realizowanych procesów.

TWÓRZ HARMONOGRAM PRACY UWZGLĘDNIAJĄCY KOMPETENCJE PRACOWNIKÓW ZAANGAZOWANYCH
W REALIZACJĘ ZLECENIA

Rozwiązanie znakomicie sprawdza się w rożnych organizacjach, w tym w firmach produkcyjnych, gdzie istnieje konieczność tworzenia harmonogramów czasu pracy oraz rozliczania przepracowanych nadgodzin. W tym przypadku to kierownicy zespołów są odpowiedzialni za przygotowanie właściwej obsady, która pozwoli na sprawne realizowanie zleceń produkcyjnych. Dzięki dostępowi do grupy swoich podwładnych, kierownik w prosty sposób (za pomocą myszki), planuje niezbędną obsadę. Komunikacja z systemem kadrowym, gdzie znajdują się dane o nieobecnościach, pozwala na bieżące zarządzanie zespołem oraz podejmowanie działań, które zapewnią ciągłość realizowanych procesów. Narzędzie posiada mechanizmy kontrolne, które weryfikując zgodność z obowiązującymi przepisami prawa pracy, nie pozwolą na planowanie, które będzie z nimi niezgodne.

 

simple baner HR1


PLANOWANIE I ROZLICZANIE CZASU PRACY

Planowanie i rozliczanie czasu pracy z wykorzystaniem SIMPLE.HCM pozwala również na zarządzanie nadgodzinami w dłuższych okresach rozliczeniowych oraz przy produkcji sezonowej. Kontrola czasu pracy to nie jedyny element, podlegający weryfikacji pod kątem przepisów. Takiego wsparcia mogą oczekiwać również osoby odpowiedzialne z BHP. Dzięki portalowi mogą oni prowadzić kartoteki dla pracowników z uwzględnieniem szkoleń, wypadków i zdarzeń, pracy w szkodliwych warunkach czy też zarządzania odzieżą roboczą.

ANALIZUJ PROCES REKRUTACYJNY

Możliwości, jakie niesie ze sobą SIMPLE.HCM zostały również wykorzystane do zarządzania „miękkim” obszarem HR, od momentu rekrutowania pracownika do ustania jego zatrudnienia. Rozwiązanie pomaga w budowaniu zaangażowania pracowników, ich rozwoju oraz edukacji. Dzięki niemu można gromadzić dane o potencjalnych kandydatach i wybierać, tych którzy w najbliższym stopniu spełniają założone kryteria. Można również zarządzać ścieżką kariery każdego pracownika oraz prowadzić wewnętrzną selekcję na pojawiające się wakaty.

OCENIAJ PRACĘ PRACOWNIKÓW Z UWZGLĘDNIENIEM WYMAGAŃ STANOWISKOWYCH

SIMPLE.HCM wspiera również porządkowanie opisów stanowiskowych, które są niezbędne i do procesu rekrutacji (na ich podstawie tworzone są kryteria wyboru optymalnych kandydatów) i do ocen pracowniczych. Oceny pracownicze przeprowadzane są z poziomu portalu, gdzie każdy z kierowników ma dostępne formularze dedykowane dla swoich pracowników (z uwzględnieniem ich wymagań stanowiskowych). W oparciu o wypełnione formularze ocen, tworzone są plany rozwojowe i szkoleniowe, które są jednym ze źródeł planowania szkoleń.

TWÓRZ ŚCIEŻKĘ SZKOLEŃ – BUDOWANIE KOMPETENCJ PRACOWNIKÓW

Zarządzanie szkoleniami jest wspierane na poziomie kosztowym oraz organizacyjnym. Analizowane w rozwiązaniu efekty szkoleń i stopień wykorzystania przekazanej wiedzy, pozwalają na efektywne planowanie działań szkoleniowych na przyszłe okresy. Wszystkie powyższe elementy tworzą spójną koncepcję, która przyświecała przy tworzeniu rozwiązania SIMPLE.HCM. Niewątpliwie narzędzie to wspiera organizację w komunikacji i dystrybuowaniu wiedzy, a także przekłada się na sprawne i efektywne zarządzanie zasobami ludzkimi.

MULTIMEDIA - ZOBACZ MOŻLIWOŚCI SYSTEMU

per hcm qlik   erp prezentacja multimedialna

       simple baner boczny dolny1

ZAMÓW DARMOWĄ PREZENTACJĘ

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
simple baner2

simpleb1
simpleb2
simpleb3
simpleb4


                     


BUDŻETOWANIE I CONTROLLING z rozwiązaniem SIMPLE

Kontrola kosztów i planowanie przychodów wpływa na pozycję i status każdego przedsiębiorstwa, niezależnie od branży i środowiska w którym funkcjonuje. Ich ewidencja w podstawowym ujęciu księgowym, często nie daje odpowiedzi na pytania, pozwalające podejmować właściwe decyzje zarządcze. Dzielenie kosztów i przychodów według projektów, zleceń produkcyjnych czy zamówień, daje najbardziej pożądaną dla managerów informację o wyniku uzyskiwanym na konkretnych pozycjach. Dzięki niej mogą oni wytyczać dalsze działania organizacji, bez skazywania jej na nierentowne działania.

Dużą pomocą w tym zakresie są odpowiednie narzędzia informatyczne, które pozwalają na dokonywanie dowolnych analiz, na różnych poziomach szczegółowości.
 

WSPARCIE CAŁEGO CYKLU BUDŻETOWANIA

Moduł BUDŻETOWANIE, będący częścią rozwiązania SIMPLE.ERP oprócz takich analiz, dokonywanych „od ogółu do szczegółu” (Drill-Down), wspiera również proces przygotowywania budżetów, które stanowią dla przedsiębiorstwa punkt wyjścia. A ponieważ samo przygotowywanie budżetów potrafi być również wyzwaniem dla wielu firm, narzędzie SIMPLE wspomaga to działanie.

W przygotowywanie budżetów często zaangażowanych jest wiele osób, które niekoniecznie posiadają wiedzę na temat rachunkowości zarządczej. Przygotowanie przez nich cząstkowych budżetów, jest realizowane dzięki możliwości pracy grupowej oraz przygotowanym dla nich prostym formularzom. Wprowadzając podstawowe informacje o swojej komórce, jej przychodach czy też cząstkowych kosztach, stają się częścią budżetu całej organizacji. Dodatkowo system wymusza określoną ścieżkę pracy nad budżetami cząstkowymi, a tym samym kontroluje określone terminy i śledzi postępy konkretnych uczestników budżetowania. Moduł BUDŻETOWANIE posiada również mechanizm scalania budżetów cząstkowych, dzięki czemu przygotowanie budżetu nawet dla organizacji o rozproszonej czy rozbudowanej strukturze, staje się łatwym i przyjemnym działaniem.

 



baner controling2017


PEŁNA KONTROLA PLANOWANIA I REALIZACJI

Kontrola wykonania budżetu jest realizowana na podstawie rejestracji przychodów i kosztów, w ujęciu odpowiadającym pozycjom budżetowym. Nie wpływa ona na zapisy na potrzeby księgowości, ale daje więcej informacji na temat wyniku uzyskiwanego na istotnych „check-pointach”. Często zdarza się, że przyjęte wcześniej założenia dotyczące przychodów czy kosztów, nie znajdują potwierdzenia w rzeczywistości. Może to wynikać albo z czynników wewnętrznych organizacji albo z wpływu środowiska, w jakim działa (np. podwyżki cen energii wywołają wzrost kosztów produkcji). Takie sytuacje wymagają podejmowania szybkich decyzji na szczeblu zarządczym, a tym samym muszą mieć przełożenie na przygotowane wcześniej budżety.

Moduł BUDŻETOWANIE pozwala na tworzenie wielu wersji budżetów oraz przechowuje te, które stały się nieaktualne. Korekcie mogą podlegać jedynie pozycje, które z różnych powodów uległy zmianie. Taki mechanizm może być również wykorzystywany do tworzenia symulacji („what-if”) i przygotowywania wielu wersji budżetów (wersja optymistyczna, realna i pesymistyczna). Przy zdarzających się wahaniach kursowych czy też zmiennych cenach surowców, takie planowanie z wyprzedzeniem może przełożyć się na wynik uzyskiwany przez firmę.


PEŁNA KONTROLA PLANOWANIA I REALIZACJI

Analizy finansowe dostępne w SIMPLE.ERP pozwalają na tworzenie prostych i przejrzystych form graficznych, obrazujących planowane i rzeczywiste przychody i koszty, kontrolę progu rentowności oraz analizę rentowności konkretnych zleceń i projektów. Dzięki technologii OLAP można samodzielnie budować wielowymiarowe raporty, a zarządzający mogą tworzyć pulpity menadżerskie, z informacjami istotnymi dla nich. Moduł BUDŻETOWANIE jest kompleksowym narzędziem, pozwalającym na kontrolę i planowanie wyniku finansowego w przedsiębiorstwie.
 

MULTIMEDIA - ZOBACZ MOŻLIWOŚCI SYSTEMU

erp budzetowanie public   erp ZP dla komercji2   erp analizy i raportyINFO ANALIZATOR QLIK   qlik PM sprzedaz
             
qlik sprzedaz z FAMAS    qlik sprawozdawczosc produkcyjnadla    erp prezentacja multimedialna    
                     

simple baner boczny dolny1

ZAMÓW DARMOWĄ PREZENTACJĘ

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
simple baner2

simpleb1
simpleb2
simpleb3
simpleb4
                     


SIMPLE.ERP ZWIĘKSZENIE EFEKTYWNOŚCI SPRZEDAŻY

SIMPLE.ERP umożliwia pełną automatyzację procesów zakupu, sprzedaży i obsługi magazynowej począwszy od momentu pozyskania potencjalnego Klienta i rejestracji zdarzeń z nim związanych, poprzez etap przygotowania oferty i powiązania jej z dostawami, produkcją towarów, po sprzedaż i wydanie z magazynu. Wspomaga procesy sprzedaży internetowej B2B i B2C, obsługę posprzedażową, zarządzanie transportem, reklamacje i serwis.

Rozwiązanie oferuje pełny zakres niezbędnych funkcji, takich jak: zarządzanie łańcuchem dostaw, zarządzanie kontaktami z Klientami, zarządzanie zakupami, planowanie i realizacja sprzedaży, obsługa sprzedaży mobilnej, internetowej, obsługa magazynów oraz analizy i raportowanie danych biznesowych.

System ułatwia pracę zarówno firmom działającym w jednej lokalizacji, jak i wielooddziałowym przedsiębiorstwom o rozproszonej strukturze. Współpracuje z drukarkami fiskalnymi, czytnikami kodów kreskowych oraz najnowszymi urządzeniami mobilnymi.
 

WZROST SPRZEDAŻY I AUTOMATYZACJA OBSŁUGI

Dodatkowym usprawnieniem jest webowa aplikacja, która pozwala na wymianę danych handlowych między kontrahentami. SIMPLE.ERP ZAMÓWIENIA INTERNETOWE to doskonałe narzędzie dla nowoczesnej firmy, która chce wykorzystać Internet jako kanał dystrybucji i medium obsługi swoich kontrahentów. Pozwalają na zdalną obsługę sieci sprzedaży w modelu Business to Business, wzmacniając budowanie wzajemnych relacji oraz znacznie obniżając czas realizacji zamówień i obniżenie kosztów obsługi Klienta.

Uruchomiliśmy obsługę zamówień internetowych, które w mojej ocenie usprawnią naszą pracę umożliwiając naszym Klientom uzyskanie informacji o asortymencie w czasie rzeczywistym, wprost z systemu, bez konieczności dzwonienia, wysłania faksów czy zapytań e-mail. (…)
-
Robert Hołownia, INBUD FARO S.A.

 

baner sprzedaz


ANALIZY

Wszystkie niezbędne transakcje są automatycznie rejestrowane w module finansowo-księgowym. Dzięki kompletnej obsłudze procesu sprzedaży możliwe są analizy z zakresu planowania i prognozy sprzedaży, śledzenie wyników sprzedaży i obsługi klienta oraz ocena aktywności i wydajności biznesowej. Tak rozbudowany funkcjonalnie system daje możliwość bieżącego dostępu do zawsze aktualnych informacji, które są podstawą do podejmowania trafnych decyzji biznesowych.

System posiada szeroki zestaw raportów standardowych (z możliwością ich modyfikowania), umożliwia tworzenie własnych, w pełni definiowalnych raportów oraz zapewnia eksport danych do wszystkich powszechnie używanych formatów arkuszy – np. MS EXCEL. Posiada wbudowany mechanizm Skryptów VBS pozwalający na samodzielne podnoszenie funkcjonalności systemu. Współpracuje z drukarkami fiskalnymi oraz czytnikami kodów kreskowych.

 

WBUDOWANY CRM

Obszar funkcjonalny CRM przeznaczony jest do wsparcia takich procesów jak: planowanie sprzedaży, ewidencja kontaktów z Klientami, obsługa ofert wraz z kalkulacją ceny, planowanie i analizy działań handlowych.

Funkcje CRM pozwalają na sprawną obsługę głównych procesów przedsprzedażnych, a dzięki temu, że CRM jest integralnym obszarem systemu SIMPLE.ERP Użytkownicy mają bezpośredni dostęp do danych w zakresie informacji finansowo-księgowych, projektowych, logistycznych, sprzedażnych, magazynowych i produkcyjnych bez konieczności przesyłania danych między systemami czy dokonywania kosztownych integracji.
 

MULTIMEDIA - ZOBACZ MOŻLIWOŚCI SYSTEMU

erp ZI INBUD FARO   erp analizy i raportyINFO ANALIZATOR QLIK   qlik sprzedaz z FAMAS   qlik PM sprzedaz erp prezentacja multimedialna  
                 
                     

simple baner boczny dolny1

ZAMÓW DARMOWĄ PREZENTACJĘ