o anegis button r


ROZWIĄZANIA
BRANŻOWE ANEGIS

 

anegis erp dla firm produkcyjnych

 

anegis erp dla firm dystrybucyjnych

 

anegis erp dla firm uslugowych

 

anegis erp dla firm handlu detalicznego

 

anegis erp dla agencji reklamowych

 

anegis erp dla iot

 

anegis microsoft vs oracle vs sap

                                                      anegis microsoft logo partner  
         
 

 

anegis handel detaliczny

 

ERP DLA FIRM HANDLU DETALICZNEGO

Zapewniaj klientom jednolitą obsługę podczas zakupów. Microsoft Dynamics 365 to kompletny system zarządzania handlem detalicznym dla przedsiębiorstw. Moda, artykuły spożywcze czy towary szybko zbywalne — niezależnie od obszaru handlu detalicznego wszystkie firmy codziennie napotykają wyzwania o charakterze operacyjnym.

 

 
 

Jedno jest pewne — obecnie klienci z sektora detalicznego kupują produkty i szukają ich w zupełnie inny sposób niż kiedyś. Klienci jednocześnie korzystają z sieci społecznościowych, sklepów online i stacjonarnych, a we wszystkich tych miejscach oczekują jednolitego, zintegrowanego i spójnego sposobu obsługi. Jeśli sprzedawca detaliczny chce utrzymać swoją pozycję i konkurować z innymi, nie może tylko zdigitalizować procesów papierowych i połączyć ze sobą zupełnie odmiennych rozwiązań cyfrowych i fizycznych. Sprzedawcy detaliczni muszą opracować nową koncepcję obsługi klientów i procesów biznesowych.

 

 
 
Zamiast utrzymywać stare, osobne systemy dla każdego kanału detalicznego, warto zacząć korzystać z usługi Dynamics 365 for Operations (wcześniej znanej pod nazwą Microsoft Dynamics AX), która stanowi ujednolicone rozwiązanie obejmujące wszystkie kanały. Wdrożenie zintegrowanego systemu umożliwia rozwinięcie praktyk biznesowych w celu reagowania na błyskawiczne zmiany, a także wymierne zwiększanie ruchu, wskaźników konwersji, wartości koszyka, skuteczności promocji, zadowolenia klientów i zysków.                     anegis film 2
 
 

UŁATWIAJ PRACOWNIKOM WYKONYWANIE ZADAŃ I PRZYCIĄGAJ KLIENTÓW

 

 
 
Ułatwiaj pracownikom wykonywanie zadań dzięki rozwiązaniom zoptymalizowanym pod kątem pełnionej roli, które umożliwiają im zapewnianie doskonałej obsługi i łatwą współpracę. Dostarczanie odpowiednich informacji osobom na wszystkich stanowiskach pomaga zwiększyć zaangażowanie pracowników i pozwala im na spersonalizowaną obsługę klienta.     Stawiaj klientów na pierwszym miejscu dzięki technologii podnoszącej poziom osobistego zaangażowania. Microsoft Dynamics 365 zawiera rozwiązania umożliwiające zbieranie i analizę informacji o zachowaniach klientów, a także reagowanie za pomocą ofert i działań, które są ciekawe, właściwe i mają osobisty charakter. Precyzyjnie przewiduj zapotrzebowanie dzięki modelom uczenia maszynowego i maksymalizuj zaangażowanie klientów na podstawie informacji pozwalających na podejmowanie działań.
     
 
     
 

ZMIENIAJ SWOJE PRODUKTY

 
 
Znajdź nowe sposoby na zapewnienie klientom tego, co naprawdę sobie cenią. Zarządzaj pomysłami, dostosowując je do strategicznych priorytetów, aby szybko i skutecznie wprowadzać na rynek nowe i innowacyjne produkty i usługi.    

Ujednolicona platforma Dynamics 365 pomaga upowszechniać kulturę innowacji poprzez ułatwianie ludziom kontaktów, udostępniania informacji i współpracy ponad granicami organizacyjnymi i geograficznymi.

Wbudowana usługa Power BI zapewnia informacje niezbędne w handlu detalicznym. Dane dotyczące transakcji, łańcucha dostaw, zachowań zakupowych, trendów i sprzedaży w wielu kanałach są zawsze dostępne i aktualne. Korzystaj z metod i kanałów cyfrowych, aby aktywnie słuchać, uczyć się i angażować w celu optymalizacji dostawy nowych produktów i usług.

 
   

 
    Więcej o ANEGIS na https://ax-dynamics.com >